Musik

Jag är jävligt estetisk, och då menar jag inte att jag är talangfull inom något estetiskt, för det är jag inte. Det jag menar är att jag har börjat se det positiva inom allt estetiskt och börjat uppskatta alla olika genrer av olika konstformer. Istället för att tänka att något är jättedåligt inom exempelvis film- eller musikindustrin så tänker jag att jag förstår varför många gillar det. Det är på senare tiden, jag har liksom börjat tänka mer på allt och alla. Jag skämtar ganska jävla mycket, men jag har börjat tänka på konsekvenserna av det och vad jag säger och sånt. Är det något som kan såra någon som jag inte vill såra så försöker jag helt enkelt vara tyst om det. Såg nyss på Henrik Schyfferts 90's tribute typ. Det var riktigt bra och det fick mig att tänka ännu mer och jag insåg att inget är roligt om det inte ligger något seriöst i grunden för det. Helt klart värt att se, gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0