Reklamer

Jag alla har sett någon av alla dessa röda korset reklamer nu. Jag tror iaf att det är röda korset. Iaf den reklamen där dom visar en liten flicka som heter Kel och visar hur dåligt hon har det och hon pratar om att hon lever med sin sjuka mormor och att hennes föräldrar är döda. Sen pratar hennes mormor lite och nämner bland annat att hon hoppas att någon ser det här och vill hjälpa Kel. Då kan man ju fråga sig, svaret är för mig självklart så inga kommentarer till mig om att jag är dum tack, men vissa kan ju fråga sig vad fan tv-teamet gjorde där, kom dit och filmade, åt lite av sin egen mat, lät bli att hjälpa Kel och hennes sjuka mormor och hälsade dom att dom skulle försöka hitta någon snäll svensk som kunde hjälpa dom, men inte just nu. Vilket bakslag för Kel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0