Kom å tänka på en sak...

Min far måste ha funderat. För några år sen när jag umgicks mycket med Bergan så satt han och jag inne på mitt rum och tittade på Jackass The Movie. Jag vet inte varför, men jag gjorde det i alla fall. Alltså jag menar inte varför jag kollade på filmen, det vet jag liksom, det är för att den är kanon. Men det jag inte fattar är varför min lilla skrynkliga babyhjärna kom på den lite annorlunda idén att skrika som en flicka, jag tror det var så, eller något annat väldigt feminimt ljud, varenda gång något på filmen hände som såg ut att förstöra framtida faderskap för aktörerna. Där satt pappa ute i köket och jag och min andra manliga kompis, första gången han kallas för manlig förövrigt, var i mitt rum. Inifrån mitt rum hörde pappa skrik och stön. För att vara completely honest med er så kan jag även lägga till att jag verkligen lät som en liten flicka när jag var liten. Vad skulle jag tänka om min son satt å stönade inne på sitt rum med en vän av samma kön?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0