En bra film?

Vi satt här uppdelade i min soffa, i min säng i den där fåtöljen. Vi tittade på Ullared, ja det gjorde vi. Ullared ägde rum i tv-rutan, som vi tittade in i. Vi tittade verkligen på det. Det var ändå ganska roligt. Vi skrattade jättemycket åt han som jobbade där med krulligt hår, som dom var hemma hos. Jag tyckte så synd om honom. Jag skämdes lite för att dom visar sådan extrem förnedrings-tv. Men det var så fruktansvärt roligt när han visade vad han lyssnade på i bilen och det var en ganska glad låt, men ändå satt han helt dödstyst och såg ledsen ut i förarsätet.

 

Sen bytte vi till sexan. Vi tittade på Two and a half men. Sen i reklamen kom den en reklam om en film dom skulle visa. "Ungdomar lär sig aldrig, dom liftar med raggare" och sen så sa han att dom besökte övergivna hus och så vidare. Ja, jag skriver fortfarande ord som man vanligtvis brukar förkorta helt, eftersom det tar mer plats, duh. Filmen verkade ju som den ultimata filmen. Sen så klippte det och rösten sa "Paris Hilton". Jag och Cliff kände direkt samma sak. Det som verkade så bra hade nu blivit till en nedergång som man gärna ville glömma. Paris Hilton är ju värdelös på alla sätt och vis. Det finns ingen lika operfekt människa som henne. Nu sitter väl Amandavardet och taggar järnet tills när den filmen visas. Varför skulle detta hända oss?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0