Vad tänker dom med?!xD

Senaste tiden har jag funnit mig själv med att vara inne på Aftonbladet.se väldigt mycket. Fan vad jag stör mig på hur Israel försöker tvinga svenska regeringen att fördöma en tidningsartikel om att israeliska soldater opererar, eller drar ut organ från palestinier dom dödat. Israel anklagar efter Aftonbladets artikel Sverige för antisemitiska. Vad fan har den artikeln med judehat att göra? Vilka är dom värsta antisemiterna här egentligen? Aftonbladet och palestinierna anklagade dom israeliska soldaterna för detta, inte för att dom är judar. Hade det vart mörkhyade som gjort det, hade då dom anklagat oss för rasism? Dom enda antisemiterna här är Israel för att dom försöker vinkla artikeln till något dåligt för just dom själva som den folkgrupp dom tillhör. Fan vad sjukt. Haha.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5681982.ab, gå in där för att komma till artikeln, för hur jag än försöker på alla jävla html-sidor så funkar det inte att göra en simpel länk! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0