Torsdag

Nu sitter jag här, kom hem för en stund sen. Lyssnar på Can You Feel The Love Tonight med Elton John. Ruskigt fin, jag tycker om fin musik. Ska inte hänga under stol med det så att säga. Hade även tre unika besökare den 25 augusti, en utav dom var från Rio de Janeiro och jag känner honom inte alls, sånt gillar vi. Hur nu folk i fjärran får reda på min blogg, men phett najs iaf. Hoppas nu på att bror min ska få någon impuls av att handla mat, tror dock inte det, tyvärr. Ska nog ta och klinka lite på min kina-tillverkade Fender och försöka glömma bort min hunger.

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: great :) länkning kmr när tävlingen är avslutad (Y)

2009-08-27 @ 17:44:16
URL: http://bjorkasandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0