Storhandlat

Idag gick jag ner till JC för att kolla på ett par jeans. Kände att jag behövde det, eftersom det är hål i samtliga av mina jeans! Precis mellan benen, skäms ju när jag sitter ner, woho. Tänkte att jag på allvar skulle börja spara lite pengar så att jag kan köpa byxor även när jag inte är i extremt behov av det. Så jag kan köpa ett par ibland, så att jag har åtminstone ett helt par när alla andra går sönder! Perfekt ju.
Att spara pengar hade också inneburit att jag hade kunnat gå på Eksjö Stadsfest i helgen, men icke då. Här är man fattig som en sköldpadda. Om man bara kunde stoppa undan lite pengar så man har alla pengar som behövs vid såna här tillfällen.
Mitt internet är helt och hållet söndersegt idag, just denna dag när jag har chansen att sitta här som mest, dagen med sovmorgonen till tjugo i tre. Reklamen till Teddybears konsert på Spotify är otroligt ful, lika ful som hon som liknar Napoleon Dynamite. Så här blir det iaf en hemmakväll framför Kristallen, hoppas det blir något kul iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0