Linda, linda, lindaaaaaaa ?


lindas bild
Hej allihopa, trogna läsare, typ fem av er finns det iaf. Detta inlägget vill ni inte missa, ty detta är inlägget där jag ska göra mitt extrema personpåhopp, tillika första officiella personpåhopp på Linda H!
Visste ni att Linda H inte vet vilka Filip och Fredrik är?! Hon vet inte heller vem Johan Wester är. Fy säger jag, vet man inte det är man typ.. Linda. Hon har infört namnet Linda som officiell svordom. Ja det var typ det....
Annars är Linda en snäll person, rolig och så. Trevlig att prata med. Eftersom jag inte fick tillåtelse att lägga ut en bild på denna hemska människa så fick jag ta den bilden hon har som visningsbild på msn.
Fotograf: Linda H, egentligen har hon ett helt efternamn faktiskt, trod et eller ej. Fast hon ville inte att det skulle synas för hon hatar det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0