Konstig dag

Vafan helt sjuk dag. Först blir jag utkastad från en lektion för att jag hade glömt en lapp. Sen när jag cyklade hem för att hämta lappen så cyklade jag förbi en man som satt på en stol och tittade snett framför sig och pratade med någon form av osynlig person. Sen en man som gick väldigt dystert och ensamt fram och tillbaka och kastade en frisbee framför sig. Kastade väldigt bra dock. Sen hade P-O fullt med roliga kommentarer idag på ekonomin. Ett urval;
"Ni får säga till om det går för fort fram, vi ska ju inte gasa ihjäl oss"
"Inte den där atityden att ni inte klarar det, inga losers här inne!"
"Inte hålla på med det där skåpet, det är viktväktarnas, om du öppnar det ramlar det ut massa fett..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0