Jehovas Vittnen

Idag väcktes jag av att Jehovas Vittnen ringde på dörren. Jag låg i min säng och sov så skönt och alldeles för sent, klockan var typ halv ett. Men iaf så ringde det på dörren och jag trodde någon var hemma och väntade på att någon skulle ropa kom in eller springa och öppna dörren. Sen flög jag upp och drog på mig mina trasiga träningsbyxor och en blå piké som ser ut att vara rosa. Jag drog upp dörren och där stod hon. Som i mina vildaste drömmar... Nej kanske inte, men nog har det alltid varit någon form av mardröm att få besök av dessa typer. Men hon var inte så gediget arbetande så det räckte med att jag berättade för henne exakt hur ointresserad jag var sen så gick hon. Det löd typ så här "nej jag behöver nog inte, är inte så jätteintresserad". Hon gick iväg och skrattade tillsammans med en Jehovas kompis åt min morgontrötthet och morgonfrilla. Det var så jag förstod att dom gick i stora grupper och omslöt hela kvarteret så att inga dörröppnare kunde fly platsen.
För er som aldrig sett min morgonfrilla så finns den här!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0