Jag älskar'et

Härlig dag. Tillhör en av dom allra bästa dagarna faktiskt. En sån där dag när Johan kommer hem och vill impulshandla snabbmat och han bjuder mig så länge jag springer in och köper den, han kör. Fan bäst ju! Verona Grande på Donken är gudomlig enligt mig, den slår inte Big Tasty, men fan så god den är.
Tittade på Män som hatar kvinnor på kvällen, sett fram emot att se den filmen sen jag läste boken. Dom böckerna är överdrivet bra, bara så ni vet. Det var första gången som jag såg en film efter att först ha läst boken, så jag kan inte jämföra men det var en liten besvikelse hur filmen var uppbyggd, vad som hände och i vilken ordning. Enligt många så var det en bra filmatisering och det är säkert mer som slinker bort när dom filmar exempelvis Harry Potter och sånt. Riktigt bra film i övrigt. Vissa svenska skådespelare slutar man ju inte skratta åt, men dom flesta i denna filmen lyckades. Bara att blicka fram till september och november då dom två efterföljande filmerna kommer på bio!

Kommentarer
Postat av: Brazzeanders

Hej!

Jag håller med dig fullständigt!

Dessa böcker är grymt bra! Tyvärr har jag ju ingen chans att se filmerna, men dom kommer ju på DVD så småingom.

Ha de gott.

Hälsningar från Copacabana

2009-08-25 @ 01:27:22
URL: http://www.metrobloggen.se/riodejaneiro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0