Donkeen

Ja, jag erkänner, jag klippte aldrig gräset. Jag drog till McDonald's istället. Denna gången var det faktiskt inte min bror som fick impulsen att handla mat där utan det var far min. Så det var alltså pappa som ställde in gräsklippningen för mig idag. Jag får ta det imorgon efter skolan då antar jag. Usch jag hatar skolan, men dit ska man. Träffa folk får väl ändå anses som en bra sak. Skratta åt andra människor som är så fruktansvärt dumma. Vissa vet vem jag syftar på, eller vilka. Vi har ju både H och J :D. Den fräscha youghurtbilden eller varför inte bikinibilden med tjejen som säger sig vara med i Talang. Jaja, livet är allt bra roligt ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0